Subject: Elektriprojekt LC3030 kooskõlastamiseks
From: "Koger Margus" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Peeter Uibo" <[email-masked]>
Date: Thu, 3 Apr 2025 15:19:09 +0300

Tere

Saadan kooskõlastamiseks elektriprojekti LC3030 Västriku tee, Kuldnoka
tee, Rästa tee, Pistriku põik liitumine elektrivõrguga madalpingel. Õssu
küla, Kambja vald, Tartu maakond.

Projektlahendus näeb ette toite toomist arendusalale alajaamast  AJ14402.
Selleks peame väikse lõigu kaablit paigaldama ka  22125
<https://teeregister.mnt.ee/reet/map?featureOid=10346064>
Erika-Kandiküla tee,  28301:001:2156 teele.

Asediplaan koos ristmevälja ja taotlusega manuses.

Lugupidamisega

Margus Koger

Vanemprojekteerija

Mobiil: +372 5170478

E-post:   <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Aadress: Lootuse tn 6, Õssu küla,

Kambja vald, 61713 Tartu maakond

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.